.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:
هراز باز شد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با اقدامات پرسنل راه و شهرسازی محور هراز باز شد.

حیدر نوروزی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با فارس در ساری از باز شدن محور هراز خبر داد و اظهار کرد: این محور که از شب گذشته به‌دلیل مشکلات راهداری مسدود شده بود با اقدامات مسئولان راه و شهرسازی باز شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مسافرانی که  مازندران قصد حضور در تهران و بالعکس را دارند، می‌توانند از دو مسیر هراز و سوادکوه رفت و آمد کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات برای بازگشایی محور کندوان در برنامه کاری قرار دارد و تلاش می‌کنیم که این محور نیز امروز بازگشایی شود.

به گزارش فارس، بالا بودن سطح آب در جاده و وجود گل‌و‌لای زیاد سبب شد تا محور آزادراه مسدود شود. در حال حاضر حدفاصل عباس‌آباد، کلاردشت، مرزن‌آباد به سمت کندوان ترافیک برقرار است.

شدت بارش در غرب مازندران زیاد است، در حال حاضر راهداران و نیروهای امدادی در محور آزادراه و جاده قدیم مشغول بازسازی و بازگشایی مسیر هستند. بارش شدید باران سبب شد تا جاده کندوان مسدود شود، با فروکش کردن باران، ترافیک در محور کندوان جریان می‌یابد.

در حال حاضر بیشتر محورهای مازندران لغزنده است ولی تردد در محورهای ورودی مازندران به جز محور کندوان در جریان است. به دلیل بارش باران خسارت‌هایی به ابنیه راه‌های مازندران وارد شد که مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد که اخبار مربوط به خسارت به راه‌های مازندران نیز اطلاع رسانی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.